Herkese merhaba öncelikle ben ve eşim bir takım anlaşmazlıklar oldu ve ben hocaya güvendim size büyü yapılmış diye bu büyüyü bozmak için 2tl vermeniz lazım ben ve eşim verdik sonra tekrar 6 bin istedik onuda verdik ve sonra 17 bin istedi eşim vermedi ve hep arıyor vermeniz lazım musallat olur herkesi ararım babanı ararım diye söyledi şuan eşime dedim polise ver burdan polis yada savcı tanıdığı varmı ne yapabilirim hiçbir bilgim yok o parayıda iade etmesinin istedik etmediler üstüne o 17 bin TL’yi atacaksınız dedi