Taftafgiller ay o kadar aynıyız ki bende hamilelikten önce yasmin kullandım ve hiç korunmadık başka şeyle mükemmel koruyor. Bu emziren annelere özel tek hormonlu ya tam güvenemiyordum ama daha 2 hafta önce doğum doktoruma gittim ve bana böyle söyledi düzenli kullanıyosan ek korumaya gerek yok diye eşim bunu duyunca tabi 2.koruma bitti bizim 5 ilişkiden 2 si sadece hapa güveniyoruz yani mesela her seferinde dua ediyorum doktor beni yanıltmazsın inşallah diye😂😂 emzirme bitsinde yasmine geçeyim tekrar diye bakıyorum valla 😅