Kızlar merhaba,
Buzluktan anne sütü kullanıyorum ara ara. Çıkardığımda ne olur ne olmaz kokluyorum ama hep garip bir koku oluyor. Tadına bile baktım acaba bozduk mu diye tadında çok bir sıkıntı yok gibi geldi. 👀 bazı sütlerde karışsın diye çalkaladığım zaman üstü köpük oluyor ve o köpük gitmiyor ben de bebeğime vermedim böyle sütleri. Buzdolabında çözdürüyorum, ısıtıp hemen tüketmesini sağlıyorum ama bu sütler iyi durumda mı değil mi emin olamadım size sormak istedim. Kokuyu nasıl tarif etsem; demirimsi bi kokusu oluyor. Bu durumu yaşayan var mı? Sütün iyi olduğunu nasıl anlarım?