Kızlar ben ev taşıdım 1 hafta işe gelmedim normalde 3 kişi idari binadayız büyük elektrik süpürgesi var 2 kat odalar dahilinde süpürüyoruz neysee işe döndüğümde 1 hafta sonra bi abla süpürgeyi getirdi önüme koydu bi zahmet süpür diye şimdide kendisi 1 hafta işe gelmedi anjiyo oldu bugun aynısını ona yapacaktım süpür abla diye fakat şefimiz bulaşıga ve temizliğe girme sen demiş kendisine bana gelip bunu söylüyor şefim yapma dedi çok eleman var demiş Benim zoruma gitti sizce nasıl bi yol izlemeliyim kızlar akıl verim