Günaydın anneler , gece bebeğim35 günlük hem ağzından hem burnundan fışkırtarak kustu. ilk kez çok uzun uyudu uyandirmadim hiç uyumuyor diye 4.5 saat uyumuş sonra emzirdim sütüm de çoktu ondan mı oldu acaba yaşayan veya bilen var mı bir de kustuktan sonra gözleri bir süre belli aralıklarla şaşı baktı. Şu an iyi gülüyor emiyor gözleri normal