Kızlar merhaba şimdi benim resimdeki gibi sol bileğimin üstünde ilk kızımın adı var 6 yaşında şuan
Bir tane daha kızım oldu 5 aylık şuan onun adinida dövme yaptırmak gerekir mi sizce? İlk kızımınkini yaptırırken 2.yi düşünmüyorduk açıkçası😂
Yaptirirsam eğer onuda nasıl yazdirayim sizce iç bileğime mi diğer elimin üstüne mi aynı mi olmalı farklı mı? Fikirlerinizi merak ediyorum
