sefikanur42 Merhaba bebek nemlendirici olarak neler kullanıyorsunuz? 4 aylığız doktor mustela papatya özlü dedi ama eczanelerde bulamadım ve internette de şampuan çıkıyor böyle bi nemlendirici var mı
momas sefikanur42 mustelanın büyük pompalısını kullanıyoruz çok güzel yumuşacık yapıyor hemen de emiliyor