Kızlar bebeğim 8 ay 25 günlük. Daha hiç dişi çıkmadı 3 gecedir huysuzdu sürekli uyanıyordu. Bu sabah da baktım alnı vücudu falan çok sıcak ateşini ölçtüm 36.4 tü. 15-20 dk sonra tekrar ölçtüm 37 olmuştu. Dişlerinden olduğunu düşünüyorum tetagil vermeye çalıştım ama ağzını açtıramadım yarısı boşa gitti. ilaç vermeli miyim sizce