cennetmihra Merhaba 5.5 aylık kız bebeğim var. Koltukta uzandığımda ayaklarımı görünce çok dikkatini çekiyor ve sürekli izliyor. Sizinde bebeklerimiz böyle mi ?
cinarselinn cennetmihra ayy postu görünce güldüm 🤣🤣 Oğlum 5 ay 4 günlük herkesin ayaklarına bakıyor ve ger gördüğünde sok oluyor Bizde kahkahayı basıyoruz tabi 🤣🤣 Sanırım ayaklari keşfediyor bu dönem
kirmizibalikbeachte cennetmihra he öyle valla 😸 ayak görmesin deliriyor. Kedim bebekken sürekli ayaklarımıza saldırırdı. O bitti şimdi oğlum başladı 😸
ikiaslanannesi25 cennetmihra evet canım hatta ayağımda sallıyorum uyutmak için ayak baş parmagımı tutup uyuyo kendi ayaklarını da agzına götürüyor artık 5 ay 10 günlük
bebekdeniz cennetmihra ay evet benim oğlumda öyle bizde ne kadar büyük dimi falan diyoruz sonra kendi ayağına bakıyor Hahahahaha çok komik böyle bir post açılacağını düşünmemiştim 🤣