Merhabalar, benim bebeğim daha 32 günlük. Silikon meme ucuyla emiyor. Kendi mememi vermeye çalıştığımda ise iyi kavrayamadığı için ucunu emiyor ve hava yutuyor. Gaz oluyor. Aynı zamanda uyku problemi de var. Memede yatarak uyumaya alıştı, beşiğine geçiremiyorum. Emzik de denedim ama silikon meme ucu gibi bir beklentisi olduğu için emziği de kabul etmiyor. Dün neredeyse 2-3 saat uyumuştur toplamda. Direndi. Memede de uyumadı öyle olunca. Sürekli yöntem denediğim için de kafası karışıyor. Ne yapacağımı bilmiyorum, nasıl alıştırabilirim? Beşikte denedim uyutmayı ama başaramıyorum. Nasıl yapabilirim?