denizalismom ben 2.5 yaş başladım ama aklı daha yetmediği için çok çok zor oldu, malum bir kaç olaydan sonra geri bağladım , ailevi sorunlar vardı. Kızım da 3 yıl 1 ay da başlamıştım çok kolay olmuştu kendi istiyordu çünkü anne bağlama tuvalete gideceğim diyordu. Oğluma da 3 yaş sonra başlayacağım inşallah