ipeksiiimom Lifee emzirmeyi sonlandırmadan önce yine diyete başlamıştım o kadar acikiyordum ki elim ayağım titriyordu şimdi emzirmiyorum ve hiç acıkmıyorum da baya alıştım
Lifee ipeksiiimom demek zamanla bünye alışıyor umarım ben de gece yemeyi bırakabilirim geç saatlerde çok acıkıyorum çünkü
ipeksiiimom Lifee emziriyor musunuz. Emzirirken vücut çok fazla kalori harcıyor, çok acıkmanin sebebi de bu o zamanlar ben de yatmadan yarımdan büyük ekmek arasi yiyordum
pamuksekerim__ gizememre ben niye gaza gelemiyorum ya 😀 bebeğim 6 aylık emziriyorum ama ufaktan da birseyler yapmak istiyorum detox sirkesi aldım baktım bebeğime gaz yapıyor huzursuz oldu bıraktım şuan birsey yapamıyorum ama mutsuzum kilomdan da
Lifee ipeksiiimom son zamanlarda çok değik günde bir veya iki defa emziriyorum ama onla alakalı değil galiba ben hep gece yemeyi severdim çünkü çok geç yatıyorum ve acıkıyorum artık kafada bitirmek lazım
Minikbirprenses ipeksiiimom spor yapiyormusunuz 1 ay abur cubur kestim sağlıklı şeyler yedim emziriyorum bu arada hic kilo veremedim,😅,napmaliyim
ipeksiiimom Minikbirprenses spor yapıyorum her gün 15 dakika YouTube’dan growit jo nun hareketlerini yapıyorum 40 dakika da temiz havada yürüyorum. Sadece abur cuburu kesmek yetmiyor demek ki bence sporu da ekleyin 🥹