Ecmayz kasap bedavaya ikitane kocaman kemik verdi birini kaynattım yıkadım hatta sirrkeli suda yıkadım sonra büyük tencereme koydum netten okudugumda içine bir çorba kaşığı sirke de koyabilirsiniz yazıyordu mikrob falan varsa ölsün diye sanırım bi kaç tane de defne yaprağı koydum istersen baharat ta ekleyebilirsin hem sen yemeklerine de koyarsın hem sağlıklı hem lezzet verir ben 9 buçuk saat kaynattım en az 6 saat olmalıymış diye okudum zaten kaynamaktan kemik kendini bırakıyo ve ılıdıgında süzgeçten süzüp buz torbaları var poset onlardannaldım onlara doldurdum çok pratik oluyo ve yer kaplamıyo buzlugunda