İlk defa adetim gecikti kızlar normalde bugün 5.gün yani son gün olması lazımdı ama yok olmadım test yaptım negatif ikiside bir gün arayla. Haziran 29 da yumurtlama günümmüş ben o gün biraz ev işinde kendimi zorladım ağır kaldırdım sonra sırtım karnım sancılanınca biraz Bi baktım affedersinz kahverengi akıntı 3 gün boyunda toplasan 5 defa fln gelmiştir çok hafif bir pembe leke gördüm bir defa kızlar. Diyelim ki yerleşme kanaması. Bizde o işi 25 te yaptık. 4 veya 5 günde yerleşme kanaması olur mu. Bu ay sadece bir defa yaptığımız için eminin günlerden. Çok stresli geçti bu ayda. Stres mi ne bilmiyorum gözüme uyku girmiyor kan testi vermeye gitcm heraaalde artık