Bebeğim memede sinirleniyor randımanlı emziremiyorum. Elimde kiwinin cihazı var ama göğüs uçlarımı mahvediyor çok acıtıyor kanatıyor sık sağım yaparsam.
Lansinoh, philips, mochi arasında kararsız kaldım. Kullanan arkadaşlardan deneyimlerini paylaşmalarını bekliyorum, acil yeni cihaz almam lazım.