Bebeğim 5 ay 2 günlük. 1 haftadır geceleri çok sık uyanmaya başladı ve neredeyse sadece emerek sakinleşip uykuya dalıyor. Daha önce ilk uykusu 4 saat sürer uyanıp emer 2-3 saatte bir kalkıp emerdi. Şimdi neredeyse saatte 1, bazen yarım saatte bir uyanıyor.. her uyandığında meme vermemeye çalışıyorum ama baktım olmuyor yine veriyorum.. ne yapmalıyım sizin bebekleriniz kaç saatte bir kalkıyor ? Bu arada gündüz uykuları da iyice kısaldı.. emzik de hiç almadı hala da belki alır ümidiyle teklif ediyorum ama yok🤦♀️ lütfen yardım edin