Selam kızlar oğlum 6 gündür ateşli dün gittiğimiz 3. Doktor tüm tahliller yapıldı crp 13 o da boğaz enfeksiyonu kaynaklı olduğu söylendi. 6 gündür ateş düşürücülerle ilerliyoruz ateşi maks 37 düşüyor 6 saat sonra tekrar çıkıyor aksam bir yazı okudum adenovirüs salgını varmış olabilirmi diye içim içimi yedi başına böyle birşey gelen varmı?