Arkadaşlar nolur yalnız olmadığımı söyleyin şu 2 haftadır o kadar zor geçiyor ki geceler sürekli uyanıyor ve uyanık kalmak istiyor tekrar uykuya geçiremiyorum bir süre sonra da ağlamaya başlıyor artık tükendim uykusuzluktan.Bir oğlum var 4,5 yaşında onunla da ilgilenmek zorundayım malesef dinlenmeye asla vaktim olmuyor😭 eskiden gece uykusuna 21.30/22.00 de geçer ilk uyanışı 4 yada 5 gibi olurdu sabah 08.00/08.30 uyanıştı tamamen tabi bu rahatlığa da alışınca şuan çok zorladı beni inanın ağlayarak yazıyorum sinirlerim çok bozuk.Geçiçi bir durum mu sizce eski düzene döner mi ? Kalıcı mı😭