derininci Kızlar merhaba . Prematüre ikizlerim var 4 buçuk aylık düzeltilmiş 2 buçuk aylıklar . Atak haftaları doğduğuna göre mi düzeltilmiş yaşa göre mi bilen varmı .
Paramedik16 derininci ikizlerim 30 aylık düzeltilmiş 27 aylıklar boy ve kilo hariç her şeyleri doğdukları zamana göre ilerliyor
3kedili2bebekli derininci hep doğduğu zamana göre yaşadım ataklari ama premature hesaba göre de yaşayabilirsiniz
yagmurkokusu_ derininci hiç belli olmuyor o sürekli atak atak 🤣 şuan 3 yaşındayız hala sendromlar ataklar hiç bitmedi 🤣
derininci zeynep7373 4 buçuk aylık olduk ama 4. Ay atağıyla alakalı bişey olmadı şükür şuan iyi gidiyorlar . Böyle sakin atlatıcaz sanırım 😀 teşekkür ederim
bnura Merhaba benimde kronolojik 4buçuk aylık ikiz kızlarım var atak haftaları falan doğduğu zamana göre gidiyoruz sanki ama gelişimleri biraz geriden sanki ben bi an önce tadımlara başlamak istiyorum ama hangi zamana göre başlıcağımı bilmiyorum
selencinaar bnura düzeltilmişe göre başladık biz ama tanelilere geçemedik hala sürekli öğürüyor nasıl aşabiliriz bunu önerisi olan varsa yazabilirmi 7 ay 19 günlüğüz