Bu işlerde genetik bakılıyor. Genetikten sonra da boy kilo oranına bakıyorlar doktorlar. Benim kızım 3 yaş 11 ay. 110 cm 18 kilo eşimle benim boyum 171. Eşimin abisi 187 cm. Benim ailemde hiç kısa yok. Bu yüzden boyunın uzun olması eskiden beni üzüyordu yaşıtlarına göre neden uzun diye ama aksine sonradan doktor söyleyince Hee tamam dedim.