Merhaba benim yaklaşık 2 haftalık ikizlerim var. Uykuda kendilerini sıkarak ses çıkartıyorlar. Gaz çıkaermaya veya kaka yapmaya çalışıyor gibi. Bazen de emzirip memede uyuyorlar uyuyunca ben gaz çıkartmıyorum direkt yatıyorum acaba sebebi bu olabilir mi.?O şekilde uyuyan bebeğin gazı çıkartılmalı mı?