newmommyela bacım ben herkese doktorum böyle böyle diyor ondan daha iyi bilecek halimiz yok ya diyerek gülümserdim içinde dr ismi geçince biraz frenlenirlerdi. Özellikle eleştiri cümlesi kuracaksam kendimi de dahil ederim, böylece kimse alınıp gücenemiyor 😬 eşimin annesi ve yengesi bir olup taze fasülye suyu vermek istedi 3 aylıkken, diğer çocuklara verdik biz bişey olmadı bak falan dediler, herkes kendi çocuğu ile ilgilensin yaşınız genç birtane daha yapın ona verirsiniz bizimki büyür o zamana hem her sene bebek severiz ne güzel dedim öyle sustular 😬 6 aylık oldu, artık ek gıdaya geçtik kayınvalidemlere söylemedim bile başladığımı. Eşimde sağolsun beni destekliyor. Söylersek patlıcan oturtma suları, tuzlu baharatlı mercimek çorbalatı vs vs önünü alamam 😂😂