Ben diyetisyenle bu süreci yönetmiştim, hem emziriken sütüm kesilmemesi için hemde birine karşı sorumlu olmak iyi gelir diye. Bir ayda 4kilo verdim, çok dikkat etmedim özellikle akşamları ve spor da toplasan 2-3 defa yapmışimdir ona rağmen güzel incelme olmuştu. Tabi sonrasında dikkat etmeyi bırakınca yine aynı kiloma döndüm