Merhaba anneler kızım 12 ay 24 günlük , ancak taşınma evresi falan derken kalabalığa ve sürekli ağlayan birşeyleri ağlayarak isteyen kavgacı kuzenleriyle uzun süre bir arada bulunmak durumunda kaldı ve şuan taşındık tek kaldı herşeyi ağlayarak istiyor sürekli mutsuz ve birşeyleri fırlatmak istiyor daima huyu tamamen değişti uzun süredir bu şekilde devam ediyor 2 gün oldu taşinali evi dahi toparlayamiyorum hiçbir şekilde durmuyor ayrılmıyor pesimden ne yapabilirim huyu nasıl değişir tekrar nasıl davranacağımı şaşırdım artık😔