Ben 3 günlükken bıraktırdım. Sütümü sağdım, eşim şırınga ile biraz ağzına damlattı o ağzını oynatırken göğsün kahverengi yerini ağzına sokturduk istemediğinde de yine eşim yandan şırınga ile destek verdi gün boyu emzirmeyi bu şekilde yapınca kendi göğsüme alıştı. Sarılık olmuştu da çocuk doktorumuz kızdı o gün alıştırmaya çalıştık. Silikon uçla göğüs ucu çıkınca hemen çocuğu çektim sonra kendi göğsümü de verdim bi kaç defa