Merhaba hanımlar 4 buçuk aylık bebeğim var neredeyse 5 aylık olacak hatta evimiz bahçeli eşimde bir iş kazası sebebiyle 3 aylık rapor aldı ben kahvaltı hazırlayana kadar falan bebeğimizi sıcak havalarda hava alsın rahatlasın diye hep dışarı çıkardı akşam üstleri de yemek yiyip yine kendimiz çıktık onu çıkardık bu sebeple dışarıyı çok sevdi ve alıştı şimdi evde durmak istemiyor aşırı ağlıyor ve sürekli evde kucak istiyor haliyle yoruluyorum yoruluyoruz 2 3 saat dışarıda kucakta tutmuş şekilde geldim eve az uzanalım diye 15 20 dk durdu durmadı ağlamaya başladı feryat figan yere koyduğum an çıldırırcasına ağlıyor bende yorulduğum için yeter artık bıktım vs gibi biraz çıkıştım kendimi kötü hissediyorum sonra dışarı çıkardım kendi kendine uyudu sanırım yapamıyorum ben annelik fedekar olamıyorum sürekli kendime vakit ayıramamaktan yakınıyorum bir kahveyi bile o uyanmadan içeyim rahat rahat diye düşünmekten sürekli uyuduğu vakitlerim koşturmaca geçiyor hiç sözden anlamayan çocuğa sinirleniyorum Buda beni vicdan azabına sokuyor benim çocuk mu böyle sizin nasıldı ne yapmalıyım