Bebeğim 7 haftalık, 3.haftadan beri akşam çok kötü ağlamaya başlıyor içim gidiyor 😔 Sürekli karnına masaj yapıyoruz ama saatlerce sıkıntı yaşıyor. 3.ayın sonunda genelde hafiflediği yazıyor ama 6 aya kadar sürenler oluyormuş. İşin kötüsü eylülden itibaren çalışmam gerekecek, gün içinde de huzursuzlanıyor. Onu bu şekilde bırakıp gitmek istemiyorum ☹️ Kolik bebek anneleri lütfen tavsiye verebilir misiniz? Deneyip sonuç aldığınız yöntemler var mı ve bu durum daha ne kadar sürer?