Bebeğim 6.19 günlük 2. Ayından beri biberon reddimiz var uyku aralarında verirdim uyanıksa kaşıkla içirirdim mamayı geceleri de 12 de içerdi uykuda yatardı 6 da içerdi şimdi 9 da yiyor sabaha kadar asla ağzına aldırmıyor diliyle ittiriyor biberonu ne yapmalıyım sabah ⅞ arası uyanıyor o zamana kadar aç kalıyor