20 aralıkta doğum yaptım hamilelikten önce çalışıyordum kızım 5 gün sonra 7 aylık artık işe dönmem gerekiyor borçlarımız bitene kadar yani 14 ay gibi bir süre çalışmam gerekiyor bu sürece nasıl hazırlandınız kızıma babaannesi bakıcak allah razı olsun ki kendi annemi aratmıyor ama kızım benden uzaklaşır mı korkularım var