elifturann Kızlar dişimin bir kısmı oyuk hep öteliyordum ama hafiften ağrımaya başladı çektirsem emzirmeme engel olur mu emzirirken diş çektiren var mı aranızda
bmkk elifturann evet emzirirken diş çektirdim. Anestezi aldıktan 4 saat sonra sütünüzü sağmanız gerekiyor sağdıktan sonra çocuğunuzu emzirmeye devam edebilirsiniz.
suheyla92 elifturann cektirebilirsiniz sutu sagip atmaniza ya da 3 4 saat beklemenize gerek yok direkt ara vermeden emzirmeye devam. Sezeryanda dunya kadar anestezi alıyoruz ama dogar dogmaz emziriyoruz boyle düşünün.
PeekaBoo_ elifturann 3 tame yirmilik çektirdim sadece birinde çok anestezi aldığım ve sonrasında iğne vs de yaptırdığım için doktor 3 saat emzirme sonra sağıma gerek yok direkt emzirebilirsin demişti diğerlerinde de çekime gelmeden emzir sonrasında 2 saat kadar emzirme demişti
serappp40_ elifturann sıkıntı olmuyor ben bebeğim 1 aylıkken dolgu yaptırdım 6 aylıkken çekim yaptırdım