Bebekka34 Kızlar daha önce başına gelen var mı? 15 dklığına dışarı çıktım eve döndüğümde farkettim. Önemli bir şey midir? Bebeğime bulaşır mı sizce? Hastaneye gitmeli miyim acaba kaşıntı yanma bir şey yok.
Bebekka34 denizalismom bulaşığı değildir değil mi? Bilginiz var mı acaba? Normalde sivrisinek ısırdıgında normal ısırık olurdu bu bi tuhaf oldu
benanas Bebekka34 birazdan şişliği iner sinek ısırınca bende de böyle oluyor isterseniz soğuk kompress uygulayabilirsiniz
tkut Bebekka34 beni arı sokmuştu bu şekilde şişmişti etrafı ama sinek ısırığı da olabilir. Tabi ben arı soktuğunu gördüğüm için hemen gitmiştim doktora ilk defa sokmuştu çünkü. Arı sokunca şişlik üzerinde ağrı da oluyor sizde sadece kaşıntı varsa sinek sokması olabilir
Bebekka34 JanJan_ bulutum0163 tkut daha da fazla şişti ve kızardı.. kaşınması yok yanma ya da ağrıda yok … bulaşıcı değildir inşallah diyerek geçmesini bekliyorum uzun pijama giydim bebeğim temas etmesin diye
JanJan_ Bebekka34 sinek ya da böcektir benim de böyle hep şişer korkmayın kaşımamaya çalışın buz rahatlatır biraz
Bebekka34 benanas daha da fazla şişti ve kızardı.. kaşınması yok.. bulaşıcı değildir inşallah diyerek geçmesini bekliyorum uzun pijama giydim bebeğim temas etmesin diye