gulefsan1 gmzshn ben 11 den 15 e geçtim. Hiç fark göremedim ya. Ufak tefek farklar var yani de fiyatına değer mi bilemedim. Almışken uzun süre kullanayım bari diye 15 almıştım.
bilgedm gmzshn 2.5 senedir 13 kullanıyorum memnunum. Eşim Apple alacaksan tek sayı olandan alacaksın diye 13 almıştı.
EsilaMiracAyazEren_Moms gmzshn şu an 8 plus kullanıyorum. Genişleten zamanda 13 pro max e geçiş yapıcam inşallah. Model olarak onu çok beğeniyorum
gmzshn endoplazmikretikulumiste esım de 17 bekle dedi ama suan emanet baska tel kullanıyorum durduk yere ınsanları arıyor ediyor Kasım ayında gelir Türkiye ye 17 bekleyemicem
balmelinam gmzshn evet cok memnunum bu arada firmalar bu sekilde belirtiyor kendileri bile isim vermeyim ama buyuk magazalar satis danismanlari 16 degil de 15 onerdi 😊
balmelinam gizsen firmalar bu sekilde oneriyor ve cogu kisi de yorumlarda tekli serilerin daha iyi oldugunu belirtmis 🙋🏻♀️
gmzshn Goktugmom_ yeni dogum yaptım ya tam zamanında kırıldı telefon mecbur artık baya sıkısıp 15 almaya calısacagım 13 alsam daha eski modeli daha erken kullanımı bitecek