Nazlimuu Evde olduğunuz sürelerde bol bol emzirmeye dikkat edin. Bebek emdikce süt çoğalırmış. Balık, bulgur ve havuç bende çok süt yapıyor.🤔 Onları deneyin. Bir de yukarıdaki arkadaşın dediği gibi bebeğin emmesiyle sağma makinası arasında çok fark varmış. Benim de ise başlama az kaldı. Profilinize baktım da nerdeyse aynı şeyleri yaşıyoruz. Benim bebegim de emzik tutmuyor. Biberon denemedim henüz ama onu da sevmez gibime geliyor. Siz nasıl yaptınız bu meseleyi? Neyle veriliyor sütünüz bebeğinize ?