Erkal Genelde 38 ve uzerine igne yapiyorlar 30 dk bekletip atesin durumuna gore gonderiyorlar ewe.39 derece ateşle eve gonderen hic byer denk gelmedi bana gercektrn var mı ya oyle yerler?Dolvenide vermissiniz zaten.Sabah polikliniğe gdersiniz olmadı.umarm gerek kalmaz.bi arkadsim şey anlatmisti "balın icine sarmısak ezip 20 dk balda bekletiyorum,ayak altina sürüp corap gydirip oyle yatiriyorum etkili oluyor."diye ama bn hic boyle şeyler denemedim.etkisini bilmiyorum.