cakebabe esranr98 ben sözümde gitmiştim hiç memnun kalmadım makyajım yine iyiydi ama saçımı alt tarafı toplayıp maşa yapacaklardı eve gidene kadar saçım dümdüz olmuştu fiyatı da cabası şişirmişler sadece bi özelliği yok yani