adamommyy İlk zamanlar ben de kendime hiç bakamıyordum ve eskiden öyle biri olmadığım için kendimi kötü hissediyordum. Hele doğum sonrası saç baş yapılı makyajlı fotoğrafları hiç anlamıyorum. Ben de normal doğum yaptım kalkıp tuvalete gidecek halim yoktu:) Bence normal olan bu. Bir ay çok erken bir zaman. En zor zamanlar. Yorgunluk, uykusuzluk derken yüzünü yıkamaya bile eriniyor insan. Biraz daha zaman ver kendine.