topraktanoyku Selam anneler şöyle bir sorum olacak sezeryan sonrası vajinadan sarı akıntı gelmesi normal mi sezeryan yerimde bi sorun yok 19 gün oldu doğum yapalı ara ara acıyo
dyann1 topraktanoyku bende sezeryan oldum canım 10 gün oldu kanama var az biraz ama sarı akıntı felan olmadı hiç
mariagamze topraktanoyku ben de sezeryan doğum yaptım tam hatırlamıyorum ama kanamam oldu sonra sarı akıntı bende de oldu
Kimsesiz39 topraktanoyku ben de de oldu hem dediğin gibi hemde dikiş yerinden sarı bi akıntı geldi hastaneye gitim az bi enfeksiyon kapmisti düzenli olarak batikon yaptım evde geçti şükür saun bebeğim 12 aylık
topraktanoyku dyann1 kanamam oldu o baya baya azaldı hatta bitti gibi ama 2 gündür bu şekilde var bende anlamadım ilk doğumum normaldi oyle bişey yasamadım kanamam yine olmuştu
gnsmm topraktanoyku çok haklısınız bir gözlemleyin bakalım hatta benim uzunca süre geldi kötü kıvamlı bir akıntı sarı renkte ama sonrasında ben 40ım çıkar çıkmaz adet oldum o zamana kadar hep geldi adetten sonra bitti çok şükür
Kimsesiz39 topraktanoyku ama akıntı bir yandan da normaldir bende doğumdan sonra 2 ay neredeyse devam etti