Kıyamam ya nasıl kötü olmuş, doktorunuz uygun ilacı yazar tabi ama simdi zaman varken gidip soğanı ikiye bölüp haşlayın biraz ılıdıktan sonra bi iki katını alip nazikçe iltihap olan yere sarin sıkmadan sadece parmağı strecleyin corabi üstüne giydirin sabaha kadar soğan tüm iltihabi cekecek acısı hafifleyecek. Parmağımda dolama olunca ilk yaptığım şeydir faydasini cok gördüm. Doğal bir yöntem bebise zarar vermez tabi yine de uygulayıp uygulamamak size kalmış, geçmiş olsun 🌸