Merhaba sevgili anneler🩷
4 hafta önce ilk bebeğimi dünyaya getirdim ve şu an doğum sonrası (lohusalık) dönemindeyim. Duygularım karmakarışık… Bebeğime büyük bir sevgi duyuyorum ama bazen de kendimi çok yalnız hissediyorum.
Hem anne sütü hem de mama veriyorum, ama bu konuda çok kararsızım. Sadece emzirmek istiyorum ama bu her zaman mümkün olmuyor. Bu yüzden bazen kendimi yetersiz hissediyorum. Süt sağmak da bana çok zor geliyor ve artık düzenli yapmıyorum. Sadece bebeğim istediğinde emziriyorum.
Bazı günler bebeğimi uyutmakta çok zorlanıyorum, çok uzun zaman uyanık kalıyor yaklaşık ⅚ saat sonrasında yorgunluktan uyuyamıyor.
Dışarıda özgürce gezen, alışveriş yapan veya arkadaşlarıyla vakit geçiren kadınları görünce içim burkuluyor. Ben artık sadece anne oldum ve eski hayatımı bazen özlüyorum. Ama ardından bu duygularım için de suçluluk hissediyorum… Çünkü hep çocuk sahibi olmak istemiştim. Hayalim gerçek oldu ama bazen bundan tam anlamıyla keyif alamıyorum.
Bu duyguları yaşayan başka anneler var mı? Deneyimlerinizi ve önerilerinizi duymak çok iyi gelir 💛
Sevgiler,