Cerenncee eses123 ben kesiyorum parça parça. 3-4 parça halinde buzdolabı poşetine koyup atıyorum. İhtiyacım olunca bi tane çıkarıyorum
asiltoss eses123 ben hep koyuyorum evde 2 kişiyiz alt tarafda bozuluyor atıyorum dondurucuya yiceksem çıkarıyorum
BongomyaPrensi eses123 doğrayıp arıyorum iki tane ayrı poşete koyuyorum yoksa koku yapıyor tadında değişiklik olmuyor
Deletedmom_875 Sucuk sosis salam kasar Tereyağ hepsini yiyecek kadar kesip buzdolabı poseti veya kilitli poşete koyup koyuyorum buzluğa, parça parça çıkarıyorum