kardelen1209 Kizlar bebisim 10 aylık haliyle artık yürumek istiyo evde ellerinden tutup yürütüyorum ama disarda da ayni sekil yürümek istiyo parkta falan ayakkabi arayışına girdim nasil bisey almam gerekiyo bilmiyorum da onerisi olan var mi?
simseklivekalpli kardelen1209 ortopedik olsun, hafif olsun, ayakkabıyı elinizle buktugunuz zaman rahatça şekil alabilir bisey olması lazım. Deneyip alin.
Eymencvk kardelen1209 14 ayık daha yeni aldık ayakkabı vicco sandalet olanlardan 11 aydan bunyana çıplak ayak ile gezidik hep evde
mikrofon0 kardelen1209 ben polarisin aldim hafif ve güzel kizim da çok rahat yürüyor bir buçuk aydır kullanıyorum şuan 11 ay 2 günlük dışarıda da rahat yürüyor
alparslan14subat @kardelen1209 Ben oğluma bunu aldım 3 aydır kullanıyorum kız olanı size fikir olsun çok rahat ve çok yumuşak dedikleri gibi bükülüyor çok paralar vermeye gerek kalmadı açıkçası iyi ki e bebek diyorum 🙏🏻
kardelen1209 Eymencvk bende çıplak ayakla gezdiriyorum evde ama dışarda da yurümek istiyo onin icin ayakkabı arayışına girdim