sassolsobe2 Başlık yanlış mı bilmiyorum ama görenler öyle diyor hep . Resmen kararmışım güneşte , yüzümde leke veya sivilce yok ama cildim aşırı karardı var mı buna çözüm bulan , herkes ne oldu diyo
cokbilmismom sassolsobe2 amele yanigi bu değil ki ama vücudun bir yerinin yanıp çoğu yerinin yanmaması mesela kısa kollu veya askılı ile yanmak. Güneş kremi sürmeniz gerekiyor yüksek koruyuculu kararmamak için. Sonradan yapacak bir şey yok diye biliyorum
sonnenblume sassolsobe2 Güneş kremsiz mi yüzünüz karardı acaba ? Eğer öyleyse mutlaka evde bile güneş kremi kullanın. Bir süre sonra renginiz kendine gelip düzelecektir. Ben beyaz tenli ve çilliyim evde bile krem sürüyorum güneş ışığından bile çillerim koyulaşıyor, lekelenmeye müsait cildim 🥺 +50 faktör ve solante (kahverengi olan) (pahalandığı için kullanmıyorum şuan(kendimce boykot ediyorum 😅😅)) kullanıyordum hep. Yoğun ama koruyuculuğu çok iyi (yatırım tavsiyesi değildir😅) bir de yüz yıkama jeli kullanmanızı tavsiye ederim. Bir tanıdığıma şu düzende cildindeki koyulaşmaları yok ettirmiştim 1- sabah akşam cilt yıkanacak (yüz yıkama jeli ile) 2- her gün güneş kremi kullanılacak 3- yatarken de mutlaka cilt yıkanıp nemlendirilecek İşin özü cildinize hak ettiği değeri verince mutlaka düzelir. Yalnız birkaç günde düzelme beklemeyin bu bir süreç. 2 günde düzelir diyene de inanmayın derim 🥰 Umarım faydası olur 🙂☺️
sassolsobe2 cokbilmismom ben de amele yanıgı derken yanmış kararmışsın demek istediklerini sanıyorum , en kaliteli güneş kremlerini kullanıyorum zaten ama ellerimin içi bi ırk dışı ayrı bi ırk resmen , yüzüm ayrı bi renk görünmeyen yerler ayrı bi renk
simseklivekalpli sassolsobe2 hahahaha ben de tesettürlüyüm yüzüm o kadar değil ama elimle kolum arası bi ton fark var. El bu ne kadar krem de sürsem gidiyor, gordukce sinirlerim oynuyor valla
Fkb30 sassolsobe2 ahhahahahaha kusura bakmayın tutamadım kendimi bende böyle bir post arıyordum eşim için yorumları okuyunca kahkaham mahalleyi inletti 🤣🤭🙃 çok tatlısın ya ırk dışı dedin resmen 🤣🤣
Badgirlx Şu sıralar ruşur tası cok cıkıyor önüme evde var bende deneycegım fırsat bulamıyorum sizde arastıra bilirsiniz
sassolsobe2 sonnenblume bu dediklerinizi yapıyorum ama evde sürmüyorum bi tek, onu da ekleyeyim rutine . Sıcakta da terliyorum akıyor kremler zaten , teşekkür ederim bu düzende devam edeyim bakalım bi inşallah faydası olur
sassolsobe2 Fkb30 gerçekten öyle ama , güneşin adını duysam kararıyorum 🥲 çözüm bulursanız bana da söyleyin 😅😅