asmingul487_ Yumurtlama gununden on gun sonra test yaptım negatif çıktı gebelik testi .adetime iki gun var ama bazıları diyor gebelik cikmaz bazıları diyor hafifte olsa silik olurdu sasrdm boyle yapan vsr mi basina gelen
beriiiiil asmingul487_ normal testlerde görünmüyor. Hızlı test alabilirsiniz ya da kan verebilirsiniz. Arkadaşım beta hcg si 20 yken öğrenmişti kanla. Bir önceki gün gebelik testinde negatif çıkmıştı.
berengulce asmingul487_ benim testte çok hafif çıkmıştı ama kimse gorememisti benden başka. Kan verdim 9 çıkmıştı. İsterseniz 1 2 gun daha bekleyin net olsun
Prensesannesi32 asmingul487_ iliskiden 10 gün sonra kan testinde 7.7 ile öğrendim adetime 10 gün vardı denemek amaçlı 2 gün sonra normal gebelik testi yaptım silikte olsa belliydi