tazeanneeex Bu ay herkesye gecikme mi olmuş ya bende de geçti 6 gün 2 gün once test yaptım bisey yok sıcaklardan mı ne bide kafama taktım olmuyor diyee
tugbayyyyy angelemom yaptım negatif aşırı mutluyum şuan Rabbim isteyene versin cidden benim için şuan çok erken :(
minibonumm tugbayyyyy darısı banada pzt ye kadar gelmezsen yapıcam bende o zamana kadar bu korku beni öldürmezse 😁
tugbayyyyy Taze_anne00_ negatif çiçeğim çok şükür Rabbim isteyene versin benim için çok erken kızım daha bebek :(
tugbayyyyy Eşimi aradım dedim negatif ben kahkaha ile negatif diyorum o da bana kızmasın mı 😂😂😂 meğer o istiyormuş 😂😂 küstü benimle konuşmuyor 😂😂😂
tugbayyyyy hepyerdeyizz daha bu gece bi milyon kez kalktık bebeğim çok düzensiz uyuyor çok korkuyordum
tugbayyyyy cicek37 oyyy Allah yardımcın olsun çiçeğim bende çok korktum ama başıma gelseydi de yapacak bişeyim yoktu
ebruyalcin04 1 ay yapmadan nasıl durdun😀 2 gün geçti mi insan hemen gidip alıyor test acaba mı diye Hayırlısı olsun