oyoyoyyedibeni yani konyanın hiçbir yerinde gece geç saatte tek başıma yürüyemem galiba o konuda yorum yapamam ama manzarayı izlemeye gelenler falan oluyor yaz kış sokaklarını boş görmedim açıkçası 🙈 marketi manavı a101 bim falan hepsi açılmış yani çok hareketli bi hayat beklemiyosan mahallenden bence ideal sessiz huzurlu bir yer, biz düşünüyoruz ev almayı ama yazın kullanmak için, bence sıfır evler için uygun fiyatlı alınabilir kaliteli de, merkezden kasıt zafere toplu taşımayla bir saati bulur bence