Benim de oğlum 8 aylık. Ek gıdaya başladığımızdan beri suyu sevmiyor. 2 çeşit suluk, kaşık, bardak ne denediysem içmiyor ağzına doldurup geri tükürüyor. Mamayla besleniyor diye biberona bile koydum su olduğunu anladığı an yine tükürüyor. Çareyi pipete parmağımla su çekip ağzına bırakmakla buldum kuş besler gibi az az veriyorum. Doktoruna bir kaç kez sordum zaten mamayı suyla hazırlıyorsun demek ki içme ihtiyacı hissetmiyor diyor ama ne bileyim insanın içine sinmiyor işte sonuçta ek gıda yer yemez mama içmiyor ya bu bebe insan hiç mi susamaz diyorum kendi kendime 😂