Arkadaşlar allah aşkına biriniz bana bir akıl versin 14 aylık oldu hala minimum 5 kere uyanıyor. Her uyandığında da biberon istiyor huy etti ağlıyor hemen biberon verince susup içip tekrar uyuyor. Dün gece yemin ederim ki saat başı uyandı napcağımı şaşırdım artık