Eliiiff Kalbim22 geçmiş olsun canım karbonat ile sabah öglen akşam bakım yapınca geçiyor hastane de kaldık 1 hafta ateş yaptı bizde doktorlar öyle önerdi ve geçti çok şükür
berengulce Kalbim22 benim kızımında ateş sonrasi aft patliyordu agzinin icinde heryerde, pfapa varmış ondan oluyormus meğer sonra öğrendik 🙄
tostperisi Kalbim22 benim kızımın da bu ara sürekli çıkıyor eli hep ağzında muhtemelen o yüzden, mikostatin kullanıyoruz karadut kullanıyoruz ama çok sık tekrar ediyor sanırım kan tahlili vermemiz gerekiyor
Leylamoznur Kalbim22 bi bu ağız içi aftı yüzü den hastanede yattık 4 gün beslenme yoktu ve bir iki tane değil komple ağız içini kapladı hastane kendisi özel bi ilaç verdi onu sürüyoruz 1 hafta beyazlar geçti daha bide doktorumız karadut pekmezi yada şurubunu önerdi
sendrom58 Kalbim22 aftoral kullandım, birde eczaneds özel bir karışım hazırlatmıştık doktorun dediği düzeyde aftların üstlwrine sıkıyordum uyuşturuyordı çok kötü günlerdi…. Sizede geçmiş olsun
Leylamoznur Kalbim22 yaptı adeon virüsü olmuş kendi doktoruna gitmedik başka hastaneye acile gittim annemdeyim diye meğer bu hastalık antibiyotik sevmiyormuş hastalığı baskılamış sonra ateş böyle bi duruma yol açmış