elif0712 cam kenari vermek zorundalar ekstra para verip almaniza gerek yok.arkadaslar soylemis basinctan etkilenmemesi icin kalkis iniste ve ara ara da olsa yutkunmasini saglamalisiniz.bunu emzirerek mama su ya da ek gida vererek saglayabilirsiniz.bebek arabasini ucagin kapisinda verebiliyorsunuz.bebekli yolcular oncelikli oldugu icin isterseniz ilk binebilirsiniz ucaga ama ben hep son binmeye calisiyorum.kalkmasi epey zaman aldigi icin ilk binerseniz hemen sıkılabilir bebeginiz.basic bilet alirsaniz sizin 15 kilo bagaj+8 kilo da kabin bagaj,bebeginizin de ekstra 10kilo bagaj hakki var.oyalanmasi icin de oyuncak vs alabilirsiniz yaniniza.aklima bunlar geldi.genel olarak rahat geciyor.stres yapmamaya calisin