gizarem 31 aylık kızımla biz 5. gündeyiz, bugün çok rahatladım diyebilirim. İlk 3 gün zor geçiyor bence. Kesinlikle kızmayın, çok sakin kalmaya çalışın. Dışarıya çıkarın, sevdiği aktiviteleri yapın. Ödüllendirebilirsiniz; sticker, toka, pasta, dondurma gibi ne seviyorsa. Biz lazımlığa yapınca alkışladık, hepimiz baktık, aferin dedik ve birlikte klozete döktük, okuduğumuz kitaplar çok etkili oldu. Herkese öneriyorum; Kakaloji ve Elif’ in Tuvalet Eğitimi kitaplarını. Yoksa mutlaka hemen alın. Kızım kakaloji kitabı sayesinde ilk kakasını yaptı lazımlığa, çişi tuttu yapamadı bir süre, ya da üstüne yaptı. 3. gün çişi de lazımlığa yapmaya başladı. Kakaları kanalizasyona gönderiyoruz, orda arkadaşlarıyla buluşuyorlar, klozete atınca da kaydıraktan kayarak gidiyorlar dedik hep. Çok sevinerek yapıp döküyor. Kolaylıklar diliyorum, en zor iki günü atlatmışsınız, rahata kavuşacaksınız.